Som en ekorre



Idag har vi bland annat hunnit med en promenad och så här mysigt har Skralte det i vagnen... Sittdelen fungerar mycket bättre än liggdelen då han är otroligt nyfiken och vill kunna se allt som händer. Jag vet inte varför men jag tycker han påminner om en ekorre, tittar med pigga ögon på allt runtomkring!


Skraltemamman har varit iväg på tjejfika ikväll så Skraltes morfar har varit här och vaktat. Det är knappt att jag vågar lämna Skralte sovandes med morfar då han är fruktansvärt mån om att "Gullkuppen" (morfars smeknamn på Skralte) ska vara vaken när morfar är i närheten, men till min glädje sov lillprinsen fortfarande när jag kom hem! Bra jobbat morfar, och tack för hjälpen!

Edvin, 3 ve, med morfar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är utmanad! Hämta i min blogg :)

2009-02-13 @ 13:21:19
URL: http://skumling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0