På sné

Skralte har en tendens att hamna lite på sned i sängen och ofta när man ska plocka upp honom ligger han så här...

...vilket han även gjorde imorse! Han har fått en dum vana att vakna vid 4-5 tiden om nätterna och sedan vara vaken i 1 timma, suck. När vi sedan ska upp vid sju är jag inte ALLS sugen på att vakna, är jättetrött! Har hört att dom kan ha en "utvecklingsfas" vid ca 5 mån så jag hoppas det bara är en period han har nu, jag vill ju sova heeeela natten : ) Dessutom strular hans dagslurar litegran, jaja, det kunde varit värre.

Det är himla tur för honom att han är så gullig iallafall! 
Och det är inte mycket som behövs för att man ska smälta!

Frukost med mamma

Kommentarer
Postat av: ulrike

haha har morsan börjat blogga!?

sen när han blir lite äldre så kan han ta över bloggen.



Det finns en rolig idé jag ångrar att inte jag har gjort.. det finns en utställning som en kille har gjort, vilket går ut på att han har tagit kort på sig själv varje dag under tre års tid. intressant.



han är så fin, jag saknar honom.

2009-02-11 @ 12:06:21
Postat av: Richard (farbror)

Va söt man kan vara, hoppas allt går bra! Ta hand om er å hälsa alla.

Mvh Richard

2009-02-12 @ 09:59:02
Postat av: Maria

Vad kul Richard att du kikar in! Hoppas allt är bra med Er!



Såklart jättekul att du också tittar in Ulrike M : )

2009-02-12 @ 22:52:09
URL: http://skralte.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hihi! Så där brukar Wilhelm också ligga i sin säng:-)

Kul att kika in & se hur ni har det!

2009-02-13 @ 16:53:15
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0