KindPricken

Är lite rädd att Skralte har förfrysit sig på kinden... Ser ni den röda pricken på högra kinden (Skraltes right : ), den ser precis ut som förkylningsrådnad och jag får lite dåligt samvete, har jag isf missat en vit fläck?! Stackars liten! Är det bäst att bara låta det vara eller borde jag smörja på ngt?


Börjar gå undan i vändningarna och på skötbordet kan man inte lämna honom för en sekund längre. Livsfarligt!
    

Ser du Farmor vilken fin tröja Skralte har idag?! Julklappen som fortfarande är i största laget men visst är det galet att han redan kan ha den, strlk 80! Skraltes farmor och farfar bor drygt 30 mil bort, det kunde ha varit värre men det är ändå så pass långt att vi inte ses så ofta som vi önskar!

Skralte och farmor Julafton -08

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men GUD vad söt han är! Har tyvärr inga tips om fläcken, skulle nog vänta och se. Storlek 80 förresten, det kommer Molly komma ha om ett år känns det som :)

2009-02-12 @ 22:16:05
URL: http://klutt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej farmors lilla prins,be din gulliga mamma smörja

kinderna med eight houer crem ja det kanske blev dåligt stavat, och om inte mamma har det så skickar jag upp. kram så länge vi längtar på dig

2009-02-13 @ 16:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0